Doskok, dystansy, useless postacie-teraźniejsza edycja

Go down

Doskok, dystansy, useless postacie-teraźniejsza edycja

Pisanie by Testoviron on Wto Kwi 04, 2017 1:45 pm

Dodanie doskoków do większości ilości postaci, przyczyniło się do tego, że postacie bez ów doskoku są useless(wyjątkiem są postacie dystansowe, gdzie tobirama ma ów doskok,co jest moim zdaniem dziwne, bo być dystem i mieć doskok? too op).Proponuje, albo wywalić te doskoki(i zostawić temu, który jako jedyny miał ów doskok-czyli minato[dodają doskoki innych postaciom, doprowadziło minato, do tego,że jest mocno średni, bo ani nie ma dużego dmg'a z hiów, ani nie jest tanky, ani nie ma dużego dmg'a ze spelli,a taki lee ma duży dmg z łapy, a minato, nie ma nawet tego), albo pododawać inne speciale postaciom non-specials (np tenten,suigetsu), żeby nie odstawały aż tak od tych postaci z doskokiem. Posiadając tyle postaci do wyboru, w tym momencie, to postacie, to wybieranie postaci bez doskoku/dystansu, mija się z celem , co jest moim zdaniem bezsensu. Każda postać powinna się czymś wyróżniać, mieć jakiś special, i nie mówię, żeby każda postać, miała doskok, ale żeby chociaż czymś wyróżniała, np.
Tobirama ma:doskok, target, który bije semi aoe (3x3),dość fajny dmg z łapy, fajny przyrost hp, many, niezły dmg ze spelli.
Tenten:dość średni przyrost hp i many, brak jakiego kolwiek aoe, brak doskoku, słaby dmg z spelli,jako taki dmg, z łapy ( nie jest to dużo, ani mało)
[^moim zdaniem tobirama powinien stracić doskok.]

I teraz gdy ktoś staje przed wyborem postaci, to oczywiście, bierze tobirame, i jest tak, z każdą profesją, zamiast usless chojiego, ktoś wybierze lee, więc podsumowywujac, mój quasi wywód, doskoki powinny zniknąć, albo postacie bez, ów "umiejętności" powinny dostać inne speciale, albo powinny dostać rekompensatę, w wziększonym dmg, (a i tutaj, mówię, o niektórych postaciach, każda profecja, powinna zostać sprawdzona, przetestowana z osobna, i korygowana indywidualnie)

Btw: stwierdzenie "postacie, bez doskoku,nie są gorze od doskoku" jest śmieszne, polecam się przejść postacią bez doskoku na pająki( i nie mówi o pve expieniu ,gdzie i tak to dużo pomaga w przebieganiu masy mobow) ale o quasi bitkach (bo warowaniem się tego nie można nazwać).
avatar
Testoviron

Liczba postów : 3
Join date : 22/03/2017

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Doskok, dystansy, useless postacie-teraźniejsza edycja

Pisanie by Siergiej on Wto Kwi 04, 2017 8:33 pm

Doskoki są robione na wzór postaci z anime gdzie:
Minato się teleportował,
Tobirama tak samo,
Kiler Bee wykonywal blyskawiczny lariat czy jakos tak,
Lee jak sciagał cięzarki to pojawial sie przed Toba jak z dupy itd

Siergiej

Liczba postów : 5
Join date : 01/04/2017

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Doskok, dystansy, useless postacie-teraźniejsza edycja

Pisanie by Testoviron on Wto Kwi 04, 2017 9:22 pm

Siergiej napisał:Doskoki są robione na wzór postaci z anime gdzie:
Minato się teleportował,
Tobirama tak samo,
Kiler Bee wykonywal blyskawiczny lariat czy jakos tak,
Lee jak sciagał cięzarki to pojawial sie przed Toba jak z dupy itd

Ok rozumiem, ale to nie oznacza,że owe postacie muszą je mieć na otsie(balans, te sprawy) i inne postacie, powinny dostać inne speciale, tak jak lee dzięki szybkości, "pojawiał się" przed oponentem, to tak samo naruto "wspierał swoich" chakrą kuramy, jak i nagato,dokładniej 1 z cial paina przyciągało swoich przeciwników, a jakoś ich nie mają na otsie, więc Wyjaśnij mi, dlaczego jedne postacie mają speciala,a inne nie, oprócz tego, że doskok najszybciej się robi(bo partyzant już miał gotowy doskok na minato, więc musiał tylko zmienić grafikę, i nazwę spella)
avatar
Testoviron

Liczba postów : 3
Join date : 22/03/2017

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Doskok, dystansy, useless postacie-teraźniejsza edycja

Pisanie by Berciko on Sro Kwi 05, 2017 12:55 pm

Jezeli postac nie ma stuna, doskoku lub nie jest dystansowa to mogę sie zgodzic zeby takiej postaci cos dodac. Ale np juz ta twoja tenten niech bedzie- dobra nie ma doskoku ale wali z daleka i ma buffa do lapy (concentration) co za tym idzie wali sobie na pk z daleka i jak ktos sie na nia rzuci to nie wszyscy i ma sie ewentualnie czas na ucieczke, a jak takim lee czy tobiramą sie wbijesz z doskoku to z automatu jestes blisko czesto kilku przeciwnikow i wtedy deska szczegolnie, ze jest papierem (lee). Juz nie liczac tego, ze dystansowe postacie powinny byc bardziej papierowe niz te z bliska, nie bez powodu tak jest w tibii.


Gram pierwszą edycje i sporo postaci nie znam, ale to tez z mojej perspektywy dziwne, ze mozna sobie zrobic 4 deidarek i nabijac taski na obszarowkach na mc 100 razy szybciej niz by to robily postacie zgadane np. lee + itachi+ tenten powiedzmy. ---- Ale to inny temat odnoscie tych mckow. widze, ze sporo osob ma po 5 postek 2k lvle. Ale liczba online musi sie zgadzac...

Berciko

Liczba postów : 5
Join date : 22/03/2017

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Doskok, dystansy, useless postacie-teraźniejsza edycja

Pisanie by Testoviron on Sro Kwi 05, 2017 1:31 pm

Berciko napisał:Jezeli postac nie ma stuna, doskoku lub nie jest dystansowa to mogę sie zgodzic zeby takiej postaci cos dodac. Ale np juz ta twoja tenten niech bedzie- dobra nie ma doskoku ale wali z daleka i ma buffa do lapy (concentration) co za tym idzie wali sobie na pk z daleka i jak ktos sie na nia rzuci to nie wszyscy i ma sie ewentualnie czas na ucieczke, a jak takim lee czy tobiramą sie wbijesz z doskoku to z automatu jestes blisko czesto kilku przeciwnikow i wtedy deska szczegolnie, ze jest papierem (lee). Juz nie liczac tego, ze dystansowe postacie powinny byc bardziej papierowe niz te z bliska, nie bez powodu tak jest w tibii.


Gram pierwszą edycje i sporo postaci nie znam, ale to tez z mojej perspektywy dziwne, ze mozna sobie zrobic 4 deidarek i nabijac taski na obszarowkach na mc 100 razy szybciej niz by to robily postacie zgadane np. lee + itachi+ tenten powiedzmy. ---- Ale to inny temat odnoscie tych mckow. widze, ze sporo osob ma po 5 postek 2k lvle. Ale liczba online musi sie zgadzac...
Pozwolę sobie rozdzielić twoją wypowiedź na mniejsze części:

"Ale np juz ta twoja tenten niech bedzie- dobra nie ma doskoku ale wali z daleka i ma buffa do lapy (concentration) co za tym idzie wali sobie na pk z daleka i jak ktos sie na nia rzuci to nie wszyscy i ma sie ewentualnie czas na ucieczke"- nie wiem, jak z twoim ograniem warowym, ale to wlasnie postacie dystansowe są 1 targetem, nie nie ma szansy na ucieczkę, chyba, że sprzyjają temu okoliczności, np masz blisko stack. Na typowej opence wygląda to zupełnie inaczej, owszem dystansy są z tyłu, ale to nie oznacza, że dystansem stoję i tylko biję, bo trzeba również się poruszać, stawać tak, by zaznaczyć target, ale i nie wystawić się na pełny ostrzał przeciwników.

"Tobiramą sie wbijesz z doskoku to z automatu jestes blisko czesto kilku przeciwnikow i wtedy deska szczegolnie, ze jest papierem (lee). " - Sprawa jest prosta, Tobirama jest dystansowcem, tak samo jak wcześniej wspomniana tenten, doskok nie musi być użyty ofensywnie,a może być użyty defensywnie, chociażby można się dashnąć do moba, co uchroni cię przed deską, z Lee jest zgoła inna sprawa, musi podjeść do przeciwnika, lecz kto powiedział, że lee musi wbijać 1 ze swoim dashem?

"Juz nie liczac tego, ze dystansowe postacie powinny byc bardziej papierowe niz te z bliska, nie bez powodu tak jest w tibii."- oczywiście, że powinny mieć, lecz niektóre tak nie mają, przykład? shino,tobirama(mają o wiele większy przyrost)
avatar
Testoviron

Liczba postów : 3
Join date : 22/03/2017

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Doskok, dystansy, useless postacie-teraźniejsza edycja

Pisanie by Sponsored content


Sponsored content


Powrót do góry Go down

Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach